dimarts, de setembre 29, 2009

Fenòmens paranormals que m'han passat avui (III)

A petició d’un amic que em va ferir la sensibilitat, escric el post Fenòmens paranormals que m'han passat avui (III) com li hagués agradat llegir-lo a ell. Ja sabia que era dolenta la segona part (sempre són les pitjors, per això no acostumo a escriure-les), però volia tornar a iniciar el Bròquil, redéu! Penso que tampoc calia dir-ho tan explícitament. I si era broma, no em va fer gràcia. Potser l’hauria d’haver censurat, també, la seva broma. Per això, aquí ho "denuncio", com a queixa, autocensurant-me. No t'ho prenguis malament, Amic, ans al contrari. Sé que no ho feies per ferir-me, però mira, a vegades diem coses que no hauríem i com que, reconeguem-ho, sóc un ésser hipersensible i una mica imbècil, em va fer mal (una mica...). Potser precisament perquè ets l'Amic més Gran del Món. Potser perquè havia pres tres "tubus" de birra i m'havia pujat al cap. Potser perquè em vaig sentir molt petit, al teu costat, per un moment (com quan llegeixo un text teu, Beckettià). Potser perquè estic desorientat i sense inspiració artística/literària. Hi vaig estar donant masses voltes. Masses, he dit. És absurd. I ho sé. Però mira. I sí, ho reconec, no és el millor que he escrit mai, però tampoc tinc pretencions literàries, que sóc de ciències jo! I no se'n parli més. Que és tonteria...

El proper post, prometo currar-me’l de valent, per guanyar un premi Pulitzer. (Aquesta és la part cínica del post).

Són aquests, els "fenòmenus":

1.- (Censurat).

2.- (Censurat).

3.- (Censurat).

4.- (Censurat).

5.- (Censurat).

6.- (Censurat).

7.- (Censurat).

8.- (Censurat).

9.- (Censurat).

10.- (Censurat).

11.- (Censurat).

12.- (Censurat).

13.- (Censurat).

14.- (Censurat).

15.- (Censurat).

7 comentaris:

meta.N ha dit...

La veritat és que m'he perdut una mica llegint el teu post. Però suposo que aquest és precisament el camí a seguir si vols guanyar el Pulitzer.

Unknown ha dit...

Doncs jo vaig riure molt (per enèssima vegada llegint els teus posts)... serà que sóc un púbic agraït??!!!!
No a la censuraaaaaaa!!!!! :P
ai, Bròquil... com t'enyorava!

Unknown ha dit...

públic!!!! per Déu! perdó!!!!!

Sergi ha dit...

Sí, sí Georgina, ja ho deies bé, no te n'amaguis ara...

Yeral ha dit...

Gràcies Georgina, no hi ha lectors com tu... I sí, ets un púbic ben agraït. Res de censura!

I gràcies a la fidelitat de'n Xexu. Plogui o nevi, sempre hi ets, eh? Serà que vas ser qui em va "obligar" a començar amb això??

Abraçades!

Sergi ha dit...

Com si a tu se't pogués obligar a alguna cosa... No et queixaràs, no t'ha anat tan malament, no?

Yeral ha dit...

No, no m'ha anat gens malament. Ara em toca reanimar-ho, que està una mica pansit aquest Bròquil! Ja esdevindrà verd i "turgent" jaa!