divendres, de setembre 07, 2007

La infidelitat

Un home està fent cua a la caixa del Supermercat quan se n'adona que una rossa preciosa l'està somrient. L'home se li dirigeix amablement:

- Disculpi, senyoreta, la concec??
- Em puc equivocar però crec que vostè és el pare d'un dels meus nens - contesta ella.

Els records de l'home el porten fins a l'única vegada que va ser infidel a la seva dona i li llança:

- Cullons! Així que tu ets aquella magnífica Stripper que em vaig follar sobre la taula de billar en aquella festa esbojarrada en presència de tots els meus col·legues, mentres la teva amiga morena em fotia amb un fuet i em ficava aquell pepino pel darrera...???

- Doncs... mmm... no... Sóc la nova mestra de guarderia del seu fill.

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Hahahahaha! Que bo! Quin riure! T'imagines que això passa de veritat? No sabries on posar-te. Perquè és un acudit, oi? Digues que és un acudit, no fotem!

Somiatrufes ha dit...

No, si ja ho dic jo que això de la infidelitat sempre porta problemes :P