dijous, de novembre 08, 2007

Multa de 360 euros a un 'rapero' por injurias al Rey

EL PAÍS - Madrid - 08/11/2007
La Audiencia Nacional ha condenado a Moisés Rivas Leyva, cantante del grupo Poetas de la Calle, a una multa de 1.440 euros por un delito de injurias contra la Corona y otro de injurias graves a la Guardia Civil durante un concierto en Fuerteventura en 2005. Rivas tendrá que pagar una multa de 360 euros por un delito de injurias a la Corona, más otra sanción de 1.080 euros por injurias graves contra los Cuerpos y Fuerzas de Seguridad del Estado.

Durante un concierto en Puerto del Rosario, Rivas llamó "parásitos" al Rey y a la Reina. Además, se refirió a la Guardia Civil como "hijos de puta, torturadores que coaccionan indiscriminadamente la libertad de las personas". La denuncia la puso un sargento de la Guardia Civil del cuartel situado enfrente del lugar del concierto. La fiscalía había solicitado una multa de 14.400 euros. El tribunal ha calculado la multa basándose en las "posibilidades económicas" de Rivas, estudiante universitario.


Què voleu que us digui, estic flipant. Em sembla molt heavy la notícia... Molt. Per aquesta regla de 3, tots seríem multats cada dia amb xifres astronòmiques, i alguns empresonats de per vida.

Puta monarquia de merda. Putus paràsits. Puta policia. Putos "gossos". Alapressótots!!

Vaig a cremar una foto del rei d'Espanya i una del de Suècia que aquí a Alemania, em sembla, no està penat. Fins ara!

4 comentaris:

Miris ha dit...

Doncs si tu!!
quina noticia més heavy , no?? Es calr que si tots estiguessim a la presó, la festa allà seria ben grossa!!
en fi, cuc, que el retorn a alemanya sigui ben càlid (malgrat les temperatures) en el teu nou piset.... i al tècnic aquest del all, tranqui, algun dia li retornes el comentari!!jejej

Sergi ha dit...

A veure si ara no ens podrem cagar en la mare que va parir a algú! Que passa, que ha tornat en Torquemada? Ja m'ho semblava, ja...

Una multa en funció de les possibilitats d'un estudiant universitari?? A mi em fan pagar això ara mateix, i em fan una putada de les grosses.

Yeral ha dit...

Si, Xexu, deuria ser un estudiant universitari amb uns pares ben "forrats" perquè una multa de 1.400 euros no la paga qualsevol... Mare de Déu, onteaniremaparar.

Unknown ha dit...

Alça manela, oju amb els tacus doncs que la vida està muy cara.